平靜的過一日

約定都被遺忘了。我仲可以做D咩渦~
有DD失望,不過,朋友話,男人都係咁既~
因為男人總是粗心。
加上你呢排又忙,所以我只係怪你DD~~
我同自己講:與其傷心,不如開心。
咁樣自己唔會咁難受。
呢幾日,自己一味係都掙扎緊。
我只好安慰自己。
呢幾日,我有D孤單。
你就好似出左國去旅行。成日都Call唔到人。
我好擔心。好掛住你。
唯一最奢侈的就是可以跟你信息
不過,只得一下。都唔到半個鐘。
有時好想喊,不過又想起你講過
就算點都好,我都唔可以喊。因為你希望我堅強。
好掛住你。。。
今日只得我一個人為自己開心。
除左自己,無人知道我係度傷心緊咩。
希望,我可以盡快走出孤單,
希望你可以多D陪我,
希望我地可以開開心心^^

评论

热门博文